tisdag 16 februari 2010

Today it´s laxfile som gäller!!






Lax tycker jag är supergott men tyvärr äter vi det inte så ofta här hemma p g a att min sambo inte äter fisk men det ska bli ändring på det tror jag ...LAX måste väl alla gilla, eller?!

Busenkel laxfile
400 gr laxfile
3 dl matlagningsgrädde
3 msk majonnäs
dill
salt och citronpeppar

Lägg laxen i en ugnsform. Blanda i hop alla ingredienser och häll blandningen över laxen. Ställ in formen i ugnen i cirka 20 min i 200 grader. Servera tillsammans med bulgur och en sallad. Gottgottigottgott!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Mathias tycker inte heller om lax, vad är det med våra män??;-) Lät supergott iaf! Kramen S.

    SvaraRadera
  2. Moses mättade typ 700 mäniskor genom att fråga om dom ville ha fisk.
    Alla svarade nejtack jag är mätt.
    (Fisk är inte bra det står i bibeln.)

    SvaraRadera
  3. Var står det i Bibeln. Jag läser i Bibeln, att
    all mat är rätt men man ska tacka Gud för den!!!

    SvaraRadera